З метою забезпечення якісного рівня освіти дітей з особливими освітніми потребами, підвищення професійного рівня вчителів, які навчають дітей з особливими освітніми потребами 10 березня 2016 року в приміщенні Сокальського НВК «ЗШ І-ІІІст№4.-ліцей» відбувся семінар-практикум вчителів індивідуального та інклюзивного навчання. На семінарі розглядалася проблема «Забезпечення корекційної складової навчання дітей, які потребують корекції фізичного, та (або) розумового розвитку в умовах загальноосвітньої школи».
Учасниками семінару були вчителі індивідуального, інклюзивного навчання, асистенти вчителів, вчителі-логопеди. Семінар проходив під керівництвом завідувача Сокальської районної психолого-медико-педагогічної консультації Фенчин Ганни Микитівни.
В ході семінару досвідом роботи ділилися вчителі індивідуального навчання Белзької ЗШ І-ІІІст. Гриньків Олеся Ігорівна, Куликовська Людмила Олександрівна, вчитель Домашівської ЗШ І-ІІст. Слука Надія Іванівна. Слухачам були представлені цікаві фрагменти відео-уроків, презентації з досвіду роботи.
Одним з важливих питань семінару було організація супроводу дітей з особливими потребами в інклюзивному класі. Вчитель-асистент Белзької ЗШ І-ІІІст. Денис Ольга Володимирівна презентувала відеоролик «Толерантність понад усе». Вона поділилась досвідом у вихованні толерантного ставлення до дітей з обмеженими можливостями, сприйнятті дітей з особливими потребами як невід’ємної частки суспільства.
Вчитель-логопед Гайдамащук Людмила Миколаївна розкрила актуальні проблеми забезпечення логопедичного супроводу в інклюзивній школі.
Фенчин Г.М. ознайомила присутніх із станом організації різних форм навчання дітей з психофізичними вадами в Сокальському районі.
Немає коментарів:
Дописати коментар